آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»کامپیوتر»خدمات اينترنت»آناهید نیوز پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع ر
آناهید نیوز پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع ر-pic1

آناهید نیوز پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع ر

بنام خالق زیبائیها

آناهید نیوز پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی با حضور جمعی از استادان, کارشناسان, فعالان و علاقه مندان حوزه گردشگری و میراث پر افتخار فرهنگی و طبیعی میهن عزیزمان و با هدف به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و کاربردی آغاز بکار نموده; گزیده اخبار روز و مطالب متنوع در زمینه های گردشگری و حوزه های مرتبط بخشهای مختلف این وب سایت را تشکیل می دهند.

این پایگاه یک کار تیمی است که توانستیم بستری را برای پیوند هموطنان و همه پارسی زبانان گیتی فراهم آوریم و جایی را سامان دهیم تا بتوانیم اندیشه نیاکا نمان و شگفتی های ایران و جهان را به مخاطبین خود پیشکش کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی آناهید نیوز روزانه با خبر و مطالب جدید زیر نظر هیئت تحریریه و سردبیری به روز می شود و سعی دارد با ایجاد وفاداری در بازدیدکنندگان جایگاهی را ایجاد کند که افراد مختلف بتوانند نیازهای خود را در زمینه اخبار و مطالب روز از این وب سایت تامین کنند.

در این راستا برآنیم تا در میزبانی محتوا, گردهم آیی کاربران و ارائه سرویس فراگیر باشیم و از همه زیر ساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بسته به محتوا, شرایط کاربر و کلیه ابزارهای هوشمند بهره گرفته و راهکارهای نوین را پیش روی بگذاریم.

فضای گسترده وب و امکان ایجاد امکانات متنوع و وسیع, نیاز به نوآوری و الگوبرداری آگاهانه از نمونه های موفق را بیشتر مشخص می کند, از همین رو وب سایت آناهید نیوز همواره در تعامل با مخاطبان و صاحب نظران آماده پذیرش نظرات و پیشنهادات خواهد بود.

این پایگاه همه آثار دیداری و شنیداری مردم و نهادهای فرهنگی و تهیه کنندگان حرفه ای را میزبانی مینماید.

پایگاه خبری آناهید نیوز دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آناهید نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.

*نشانی الکترونیکی: info@anahidnews.com

*نمابر: ۸۹۷۸۱۴۳۹ (۲۱) ۹۸+


آگهی دهنده: anahidnews
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات اينترنت در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۲۱
بازدید: 706 بار
ایمیل: